Pressemelding 18. juni 2021

Stjørdal åpnes i takt med de nasjonale anbefalinger og regler

Å kunne presisere dette, er en stor glede for oss nå rett før helga, i og med at det er gitt betydelige lettelser nasjonalt i dag.

Så - ingen må være i tvil - Stjørdal følger de nasjonale bestemmelsene, og det betyr blant annet at det igjen åpnes for breddeidretten.

I tillegg vil det være greit å reise på tvers av kommuner, så våre råd om å unngå Trondheim gjelder ikke lengre.

Men jeg vil driste meg til å si, støtt lokalt næringsliv nå - Stjørdal har mye å by på!

Det er derfor en glede å kunne si - ingen andre regler hos oss enn de nasjonale, med unntak av påbud munnbind flyplassen som kommuneoverlegen nå for øvrig har til vurdering.

Norge åpner opp og Stjørdal åpner opp i samme takt nå. Takk for innsatsen så langt.

Dette er de nasjonale tiltakene som gjelder på trinn 3

Tor Jakob Reitan