Har du spørsmål rundt bygge, rive eller endre?
Du velger selv om du søker digitalt, via e-post eller på papir.
Søknader på e-post sendes til postmottak@stjordal.kommune.no
Søknader på papir sendes til: Stjørdal kommune, postboks 133, 7501 Stjørdal
Du kan først sende inn vedlegg når du har fått bekreftelse på din avtale av saksbehandler. Trykk "svar" på e-posten fra saksbehandler og last opp vedlegg. Trykk send.
Du kan be om et møte ved å fylle ut kontaktskjema under.
Dersom du må avlyse en avtale, må du ta direkte kontakt med den saksbehandleren som du har en avtale med.
Kontaktinformasjon får du i e-posten når avtalen bekreftes av saksbehandler.
Generelle henvendelser
Fyll inn kontaktskjema under, så blir du kontaktet av en saksbehandler.
Telefon
Byggesakskontoret treffes på telefon 457 20 720 i telefontiden 12.00 - 15.00 mandag - fredag.
Felles e-post: byggesak@varnesregionen.no
Sist endret 24.03.2025 13.17