Velkommen til bagasjeloppis 2024!

Etter vellykkede gjennomføringer i fjor, ønsker vi velkommen til en ny sommer med bagasjeloppis!

Gratis å delta

Konseptet er enkelt:

• Påmelding til bagasjeloppis skjer via forms og påmeldingslink publiseres på kommunens hjemmeside rundt en uke før arrangementet.
  • Du vil få en bekreftelse på påmeldingen din. Et par dager før arrangementet får du mer informasjon om hvor du er tildelt plass etc.
  • Fyll opp personbilen din (eller sykkel med sykkelvogn) med klær, sko, interiør og bøker du har. Eventuelt ta med et lite bord for å sette foran.

Klokkeslett, sted og datoer

Klokken 12.00-15.00, på torget og i gågata.

• Lørdag 25. mai
  • Lørdag 29. juni
  • Lørdag 31. august

Noen enkle regler:

• Plassene er beregnet på personbiler, ikke varebiler.
  • Du bestemmer selv hvordan du ønsker å ta imot betaling for varene dine (Vipps, kontanter…)
  • Det er ikke tillat med matsalg.
  • Dette er et loppemarked – altså et sted for å selge brukte varer/redesignede ting. Med andre ord er det ikke åpent for salg av spekepølser, Tupperware, hudpleieprodukter etc. Da må du søke om å leie en kommersiell salgsplass på torget her BOOKUP - utleieobjekter
  • Vi har begrenset med plasser og tildeler plasser fortløpende etter hvert som søknadene kommer inn.

Arrangementet er et samarbeid mellom Stjørdal kommune og Stjørdal frivilligsentral.

En illustrasjon av en bil med baggeserommet åpent med teksten "bagasje-loppis" det står Stjørdal på skilt  - Klikk for stort bilde