Faktura, lønn og regnskap

Faktura, lønn og regnskap

Værnesregionen lønn/regnskap/innkjøp utfører lønn-, regnskap- og faktureringstjenester for kommunene Stjørdal, Frosta, Malvik, Selbu og Tydal inkludert sokn, kirkelige fellesråd, menighetsråd og interkommunalt arkiv i Trondheim.

Tjenestesenteret består av 5 underavdelinger. Dette er fakturabehandling med kontorsted i Tydal, lønn med kontorsted i Selbu, regnskap, fakturering og innkjøp med kontorsted Stjørdal. 

Kontaktinformasjon

Faktura fra kommunen

Faktura til kommunen

Det er felles fakturamottak for kommunene Stjørdal, Frosta, Malvik, Selbu og Tydal. Vi ønsker å motta fakturaer i standardformatet Elektronisk handelsformat - EHF.

Organisasjonsnummer - EHF:

  • Stjørdal kommune - 939 958 851
  • Selbu kommune - 971 197 609
  • Tydal kommune - 864 983 472
  • Frosta kommune - 944 482 253

Fakturaer må i tillegg være merket med enhet/avdeling i kommunen og navn på bestiller.

Fakturaadresse:
Navn på kommune (for eksempel Stjørdal kommune)
Fakturamottak
Tydalsvegen 121
7590 Tydal

Det er mulig å sende faktura som PDF på e-post til: fakturamottak@varnesregionen.no

Telefon til fakturamottak: 404 06 412.