- Fakturaen fra Stjørdal kommune gjelder vann, avløp og feiing. Henvendelser om faktura fra Stjørdal kommune som gjelder kommunale avgifter, sender du på e-post til gebyr@stjordal.kommune.no
- Fakturaen fra Innherred renovasjon gjelder renovasjon, slam og septik. Henvendelser om faktura fra Innherred Renovasjon retter du direkte til dem på e-post: post@ir.nt.no eller telefon 74 02 88 40
Faktura fra Stjørdal kommune
Faktura for kommunale avgifter for vann, avløp og feiing for 1. termin 2025 blir sendt ut i uke 13. Fakturaen har forfall 20. april 2025 og gjelder for perioden 01. januar - 30. juni.
For de som har vannmåler er årets første faktura en oppgjørsfaktura for forrige år. Målt forbruk fra vannmåleravlesning blir lagt til og betalt forventet forbruk blir trukket fra.
Se dine fakturaer fra Stjørdal kommune på stjordal.kommune.no
Logg inn på "Min side" på mer informasjon om dine kommunale fakturaer,
Her finner du informasjon om utsending av faktura fra kommunen.
Månedlig fakturering fra Stjørdal kommune
Kommunale avgifter fra Stjørdal kommune, vann/avløp og feiing, kan også betales i 12 terminer. Det forutsetter at:
- faktura betales med avtalegiro eller e-faktura
- årlig avgift er over kr 3000,-
- Fakturaer som allerede er utsendt, kan ikke deles opp i terminer.
Dersom du ønsker månedlig fakturering fra neste termin send adresse, eventuelt gnr./bnr., du ønsker månedlig fakturering på til e-postadresse: gebyr@stjordal.kommune.no
Kontakt oss ved spørsmål om faktura fra Stjørdal kommune
Har du spørsmål om kommunale avgifter fra Stjørdal kommune (vann, avløp og feiing), send e-post til: gebyr@stjordal.kommune.no
Vi ber om at du ikke sender personopplysninger via e-post.
Mer informasjon om priser for feiing, vann og avløp
Faktura fra Innherred Renovasjon
Faktura for renovasjon, slam- og septiktømming blir sendt fra Innherred Renovasjon.
Renovasjonsgebyret for helårsboliger faktureres fire ganger per år:
- Regning for 1.termin, januar til mars, faktureres i januar med forfall 20. februar
- Regning for 2.termin, april til juni, faktureres i april med forfall 20. mai.
- Regning for 3.termin, juli til september, faktureres i juli med forfall 20. august
- Regning for 4.termin, oktober til desember, faktureres i oktober med forfall 20. november.
Hytter og fritidsboliger
Renovasjonsgebyret for hytter/fritidsboliger faktureres en gang i året, regning kommer i mai med forfall midt i juni. Regningen kommer fra Innherred Renovasjon på vegne av kommunen.
Mer informasjon og priser - renovasjon, slam og septik
Kontaktinformasjon for spørsmål om faktura fra Innherred Renovasjon
Har du spørsmål om renovasjon, slam eller septik, ta kontakt med Innherred Renovasjon på e-post: post@ir.nt.no eller telefon 74 02 88 40.