Remyrvegen ved Geitspranget barnehage/grendehuset åpnes 13. april etter midlertidig stenging

Veigrunnen under den kommunale  Remyrvegen, ikke langt fra Remyra grendehus og Geitspranget barnehage,  ble gravd ut av store mengder vann og ødelagt. Som følge av dette ble den sperret for all ferdsel fredag 12. april. Det jobber nå med å sette veien  i midlertidig stand, og Remyrvegen åpnes igjen lørdag morgen, 13. april.

Stjørdal kommune vil deretter i samarbeid med E. A. Kvaal, planlegge bytte av kummer, rør og videre reparasjoner av vegen. Det er forventet at dette arbeidet kan starte i slutten av neste uke.

Kart med rød tekst der sperringen er - Klikk for stort bilde