Velkommen til opplæring av frivillige verter

For å trygge arrangører og frivillige i planlegging og gjennomføring av arrangement, samt regler ved utleie av lokaler, inviteres det til kurskveld onsdag 10. april kl. 18.00-21.00.

Tid: 10. april kl. 18.00 – 21.00.

Sted: Stjørdalens tak, Gjensidigegården i Stjørdal (Kjøpmannsgata 12).

Påmelding: kari.jorgensen@varnesregionen.no.

Det blir nyttig og nødvendig informasjon om lover, regler, tips og triks for sikre gode og trygge arrangement. Det blir blant informasjon om brannsikkerhet, rutiner og krav rundt skjenkebevillinger og -kontroll, førstehjelp, helsevern, ansvarlig alkoholhåndtering, bruk av CIM-event. Representanter fra alle de ulike tjenestene er til stede på kurskvelden.

Det blir også tid til mingling og utveksling av nyttig erfaring mellom deltakerne.

Kvelden arrangeres av kommunene i Værnesregionen, i samarbeid med frivilligheten, Værnesregionen brann- og redningstjeneste, Værnes lensmannsdistrikt, skjenkekontrollen, ambulansetjenesten og Gjensidige og Kompetansesenter rus.

Opplæring av frivillige verter i Værnesregionen
Tidspunkt Tidspunkt Ansvar
18.00 Velkommen Tanken bak prosjektet Forventninger Terje Nordgård, frivillig
18.10 Informasjon fra politiet Arne Henrik Ulvin, Politiet i Værnesregionen