Vil du drive kiosksalg i Storvika i sommer?

Vi ser etter noen som vil drive kiosksalg i Storvika, i perioden 20. juni til 20. august.

Storvika friluftslivsområde har kanskje Trøndelags fineste strand. Den ligger idyllisk og skjermet til mellom strandbergene på Sutterø rett utenfor Stjørdal sentrum. Kundegrunnlaget for en kiosk er alt fra turgåere og de som nyter strandlivet i Storvika, til strøkunder fra nærtliggende strender slik som Molovika.

For sommeren 2024 ser vi etter noen som vil tilby enkle forfriskninger i Storvika

Det eksisterende servicebygget er ute av drift, så du må selv ha vogn/ fasiliteter for drifta. Det kan for eksempel være en matvogn eller lignende. Vi ønsker en fast plassering, så for eksempel en matvogn som fraktes daglig til og fra er ikke aktuelt.

Vi ønsker kiosktilbudet  i hele skolens sommerferie, altså perioden 20. juni tom. 20. august, og minimum i alle helger og alle godværsdager i denne perioden. Ut over denne periode kan det avtales spesielt for sommersesongen.

Praktisk info

• Leie av «standplass»: gratis
  • Strøm: faktureres etter forbruk
  • Vann/ avløp: er inkludert
  • Renovasjon/ avfall: drifter sørger for egen avfallshåndtering for sin virksomhet
  • Det tillates kjøring for varetransport til kiosken, men ikke Take away kjøring o.l. til og fra friområdet

Vi anbefaler at du orienterer deg om ulike krav til driver av foretak knyttet til salg og servering. Nyttig informasjon om salg, servering og skjenking finner du her.

Søknadsfrist 01.05-2024

Kontaktperson for spørsmål er Jørgen Slettvold Tellefsen.
E-post: jorgen.slettvold.tellefsen@stjordal.kommune.no

Info: drift av friluftslivsområdet vil bli sørget for av Stjørdal kommune. (inkl. renhold og oppfølging av toaletter samt plukk av søppel og klipp av plen i friområdet).

Du kan lese mer om Storvika friluftslivsområde her.